Legal

Save as PDF

WARUNKI OGÓLNE

(ważne od grudzień 2023 r.)

Treść

Wstęp

A. Postanowienia ogólne

B. Przepisy szczególne dotyczące sklepu internetowego

Wstęp

Rejestrując się na BestSecret, członek oświadcza, że zgadza się z następującymi Ogólnymi Warunkami Best Secret GmbH (dalej: "BestSecret"). Ze względu na przyjazność dla czytelnika używamy rodzaju męskiego w tym tekście. Oczywiście wszystkie płcie są rozumiane jednakowo.

A. Postanowienia ogólne

SEKCJA 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejsze Ogólne Warunki ("OWU") regulują relacje między BestSecret a członkami

    1. (a) w korzystaniu z witryny internetowej pod adresem www.bestsecret.com (zwanej dalej "Witryną") lub aplikacji BestSecret na mobilne urządzenia końcowe (zwanej dalej "Aplikacją") oraz

    2. (b) sprzedaż towarów (zwanych dalej "towarami") przez BestSecret za pośrednictwem Witryny lub Aplikacji.

    3. (lit. a) do b) łącznie: BestSecret-services)

  2. Rejestrując się na stronie internetowej lub w aplikacji, wyrażasz zgodę na Regulamin. Jeśli nie zgadzasz się z Regulaminem, nie możesz korzystać z usług BestSecret.

  3. Relacje biznesowe z BestSecret podlegają wyłącznie niniejszemu Regulaminowi. Aktualną wersję Regulaminu można pobrać i wydrukować ze strony www.bestsecret.com/terms.

  4. BestSecret jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu zgodnie z punktem 7.

  5. BestSecret wymaga, aby użytkownicy zapoznali się z niniejszym Regulaminem przed skorzystaniem z Witryny/Aplikacji lub zamówieniem towarów. W przypadku niezrozumienia części niniejszych Warunków, prosimy o kontakt z BestSecret pod adresem https://help.bestsecret.com w celu ich wyjaśnienia.

SEKCJA 2 OCHRONA DANYCH

Ochrona Twojej prywatności jest naszym najwyższym priorytetem. Możesz przeczytać naszą politykę prywatności na stronie www.bestsecret.com/privacy aby zobaczyć, jakie dane BestSecret zbiera od Ciebie i jak są one przetwarzane.

SEKCJA 3 CZŁONKOSTWO

  1. Tylko członkowie mogą uzyskać dostęp do tego sklepu internetowego.

  2. Pierwszym warunkiem uzyskania członkostwa jest rekomendacja.

  3. Członkami mogą zostać wyłącznie konsumenci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.

  4. Rejestracji można dokonać wyłącznie online.

  5. Zostajesz członkiem tylko wtedy, gdy BestSecret zaakceptuje Twój wniosek o członkostwo.

  6. BestSecret nie ma obowiązku przyjmowania nowych członków.

  7. Każdy Członek otrzyma konto BestSecret ("konto").

  8. Każda osoba fizyczna może posiadać tylko jedno konto.

  9. Członkostwo jest niezbywalne.

  10. Członkostwo jest bezpłatne.

  11. Członek zobowiązuje się do korzystania z Witryny zgodnie z niniejszymi Warunkami. Dane logowania muszą być utrzymywane w tajemnicy. W przypadku podejrzenia, że osoba trzecia korzysta z jego danych logowania, członek jest zobowiązany do poinformowania BestSecret bez zbędnej zwłoki i do zmiany hasła.

SEKCJA 4 KADENCJA I USTANIE CZŁONKOSTWA

  1. Członkostwo trwa przez czas nieokreślony.

  2. Członek i BestSecret są uprawnieni do wypowiedzenia członkostwa w dowolnym momencie, bez podania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym. Wypowiedzenie przez członka może zostać wysłane obsługi klienta pod adresem help.bestsecret.com. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

  3. Jeśli członek nie zamówi żadnych towarów za pośrednictwem swojego konta przez okres jednego roku lub dłużej, BestSecret może dezaktywować konto. BestSecret powiadomi członka pocztą elektroniczną na rozsądny czas przed dezaktywacją i da członkowi możliwość zapobieżenia dezaktywacji. W szczególności, jeśli członek zamówi towary za pośrednictwem konta do daty dezaktywacji, BestSecret może powstrzymać się od dezaktywacji konta. Nawet po dezaktywacji konta, członkostwo może zostać nabyte ponownie; Część A Klauzula 3 stosuje się odpowiednio.

  4. Jeśli członek naruszy niniejsze Warunki lub zobowiązanie umowne, BestSecret ma prawo wypowiedzieć członkostwo bez uprzedzenia i ze skutkiem natychmiastowym.

  5. Rozwiązanie umowy nie ma wpływu na zamówienia, które zostały już złożone. Wypowiedzenie nie ma wpływu na wszelkie prawa członka do odstąpienia od umowy i anulowania zamówienia. Po rozwiązaniu umowy faktury i dokumenty umowne mogą być wystawiane za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta tylko w indywidualnych przypadkach i z wyraźną identyfikacją konta lub członka.

  6. Jeśli członek sprzeciwia się Regulaminowi lub jego części, jego członkostwo kończy się automatycznie po otrzymaniu sprzeciwu przez BestSecret, po poinformowaniu BestSecret o zbliżającym się rozwiązaniu i upływie rozsądnego okresu między sprzeciwem a rozwiązaniem.

5.1 Informacje ogólne

  1. BestSecret nagradza szczególnie lojalnych członków, oferując Klub VIP. Członkowie mogą zdobywać punkty w oparciu o określone działania. Członkowie mogą osiągnąć status srebrny, złoty lub diamentowy w zależności od liczby posiadanych punktów. Możesz przeczytać o tym, co musisz zrobić, aby osiągnąć pożądany status i jakie są odpowiednie korzyści w Helpcenter w punkcie VIP Club. Centrum pomocy można znaleźć tutaj. Niektóre korzyści są oferowane we współpracy z partnerami. Oferty te mogą być ograniczone w czasie, oferowane tylko w wybranych jurysdykcjach lub krajach i mogą zostać zakończone w dowolnym momencie w przyszłości bez podania przyczyny.

  2. Przyznanie punktów może potrwać do sześciu tygodni.

  3. Odpowiedni status jest ważny przez 12 miesięcy. Jeśli w tym okresie osiągniesz wyższy poziom, zostaniesz automatycznie przeniesiony na kolejny wyższy poziom. Nowy status pozostaje również ważny przez okres 12 miesięcy.

5.2 Polecanie nowych członków

  1. Każdy członek, który złożył zamówienie i utrzymał oraz opłacił co najmniej jeden towar, ma możliwość polecania nowych członków. O tym, jak można polecać nowych członków, można przeczytać na stronie www.bestsecret.com/recommendation.htm.

  2. Członkowie mogą dokonywać ograniczonej liczby poleceń w zależności od ich statusu. Członkowie o statusie Basic mają zazwyczaj pięć (5) poleceń rocznie. Członkowie ze statusem Silver mogą zazwyczaj polecić dziesięć (10) osób rocznie. Członkowie, którzy osiągnęli status Gold, mogą polecić 15 osób rocznie. Członkowie, którzy osiągnęli status diamentowy, mają prawo do polecania 20 osób rocznie

  3. Polecenia mogą być wysyłane tylko do potencjalnych nowych klientów BestSecret. Polecenia nie mogą być wysyłane do klientów, którzy są już zarejestrowani lub którzy zostali już odrzuceni przez BestSecret.

  4. Osoba jest uważana za poleconą, jeśli zarejestruje się jako klient BestSecret ("polecony") w odpowiedzi na bezpośrednie polecenie członka ("polecający") za pomocą linku do zaproszenia. Ta sama osoba nie może otrzymać wielu poleceń.

  5. Jeśli osoba polecona złożyła co najmniej jedno zamówienie oraz zachowała i zapłaciła za co najmniej jeden produkt, osoba polecająca otrzyma kupon polecający w wysokości 10% (Basic i Silver), 15% (Gold) lub 20% (Diamond), w zależności od poziomu statusu VIP. W specjalnych okresach promocyjnych z różnymi kwotami voucherów (tzw. promocje wirusowe), BestSecret zastrzega sobie prawo do określenia jako warunku wydania vouchera polecającego dla osoby polecającej, że osoba polecona dokona pierwszego zakupu w okresie 90 dni od daty rejestracji. Voucher za polecenie zostanie zaksięgowany na koncie osoby polecającej po upływie odpowiedniego okresu zwrotu zgodnie z poziomem statusu osoby polecającej i określonym czasem przetwarzania zwrotu. Ponadto dalsze prowizje zostały uregulowane w punkcie 5.4.

  6. Samo-rekomendacje wszelkiego rodzaju są wyraźnie zabronione i mogą być śledzone. BestSecret zastrzega sobie prawo do zablokowania wszystkich kont w związku z autorekomendacją i do podjęcia dalszych kroków prawnych w przypadku naruszenia niniejszego punktu 5.2.6.

5.3 Zakaz spamowania linkami polecającymi

Niezamówione rozpowszechnianie linków polecających, tak zwane spamowanie, zarówno ogólnie, jak i w szczególności na tak zwanych platformach transakcyjnych, sieciach społecznościowych lub podobnych, rozpowszechnianie linków polecających w sposób szkodzący reputacji BestSecret, a także wysyłanie poleceń do osób, które nie życzą sobie skierowania do BestSecret, jest wyraźnie zabronione. Zgoda osoby, która ma zostać polecona, musi zostać uzyskana z wyprzedzeniem. Wyjaśnia się, że w sieciach społecznościowych na (i) profilach komercyjnych, (ii) profilach prywatnych, których celem zgodnie z obiektywnym wyglądem jest udostępnianie linków polecających, oraz (iii) profilach prywatnych, za pośrednictwem których ustawienia profilu wszystkie treści są ogólnie widoczne dla publiczności, udostępnianie linków polecających jest zabronione bez uprzedniej zgody BestSecret. Profile prywatne, których zawartość jest widoczna tylko dla znajomych i osobiście znanych kontaktów, mogą również udostępniać linki polecające znajomym i osobiście znanym kontaktom za pośrednictwem sieci społecznościowych zgodnie z niniejszą klauzulą 5.3.
Udostępnianie linków polecających w środowisku osobistym jest również wyraźnie dozwolone. Niezależnie od punktu 5.5.2, BestSecret zastrzega sobie prawo do zablokowania wszystkich powiązanych kont i podjęcia dalszych kroków prawnych w przypadku naruszenia niniejszego punktu 5.3.

5.4 System prowizji

  1. Każdy rekomendujący członek, który w momencie rekomendacji osiągnął co najmniej status Srebrny, otrzyma prowizję od zakupów dokonanych przez osoby, które polecił w ciągu pierwszych dziesięciu (10) miesięcy od zarejestrowania się rekomendowanej osoby w BestSecret jako członka. Polecający musi zaprosić co najmniej dwie osoby do BestSecret, które złożą zamówienie w ciągu jednego roku i zachowają i zapłacą za co najmniej jeden przedmiot. Od tego momentu konto prowizyjne polecającego członka zostanie zaktualizowane, a polecający członek będzie miał dostęp do konta pod warunkiem, że utrzyma status co najmniej Srebrny.

  2. Prowizja dla klientów Silver lub Gold wynosi 5% zakupów netto (cena zakupu bez podatku VAT) dokonanych przez poleconego, a dla klientów Diamond 7% obrotu netto dokonanego przez poleconego. Wysokość prowizji zależy od statusu osoby polecającej w momencie rejestracji osoby poleconej. Kwota prowizji nie zostanie skorygowana dla osób poleconych w przeszłości w przypadku zmiany statusu.

  3. Prowizje są ważne tylko dla zamówień, które zostały opłacone w całości i ostatecznie zatrzymane przez odbiorcę polecenia i tylko po spełnieniu tych warunków. Prowizja nie zostanie przyznana, jeśli polecony zwróci zamówienie. Jeśli osoba polecona korzysta z kuponów rabatowych podczas dokonywania zakupu, kupon rabatowy zostanie odjęty od ceny zakupu netto przy obliczaniu prowizji.

  4. Okres prowizyjny, w którym polecający otrzyma kredyt prowizyjny za zakupy dokonane przez poleconego, wynosi 365 dni od dnia, w którym polecony zarejestrował się jako klient BestSecret. Zakupy dokonane przez osobę poleconą muszą zostać w pełni zrealizowane w tym okresie prowizyjnym, tj. musi upłynąć czas zwrotu zależny od statusu, a zakup wraz z wypłatą prowizji musi zostać przetworzony. Zasadniczo dotyczy to zakupów dokonanych w ciągu dziesięciu (10) miesięcy od rejestracji. BestSecret zastrzega sobie prawo do przyznania polecającemu prowizji nawet za zamówienia dokonane później niż dziesięć (10) miesięcy po rejestracji poleconego. Polecający nie jest jednak do tego uprawniony.

  5. Prowizje będą wypłacane w formie kuponów. Kredyty prowizyjne nie mogą być wypłacane w gotówce. Konto prowizyjne może być używane tylko do zamówień z BestSecret.

  6. Aby prowizja została wypłacona w formie vouchera, polecający musi mieć dwóch aktywnych poleconych w tym samym czasie. Osoba polecona jest uznawana za aktywną przez maksymalnie rok od rejestracji, jeśli złożyła co najmniej jedno zamówienie w ciągu roku od rejestracji oraz zachowała i zapłaciła za co najmniej jeden przedmiot.

  7. Członkowie są odpowiedzialni za wszelkie zobowiązania podatkowe związane z ich prowizjami.

  8. Prowizje podlegają zwrotowi do końca trzeciego roku po ich otrzymaniu.

5.5 Inne

  1. BestSecret zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Klubu VIP zgodnie z postanowieniami sekcji 7 lub do całkowitego zaprzestania działalności Klubu VIP.

  2. BestSecret zastrzega sobie prawo do zablokowania konta prowizyjnego, odzyskania wypłaconych prowizji, zawieszenia członków Klubu VIP lub cofnięcia niektórych korzyści związanych z Klubem VIP, a także do podjęcia dalszych kroków prawnych w przypadku zawinionego naruszenia Regulaminu lub nadużycia w jakiejkolwiek formie.

  3. W przypadku zakończenia działalności Klubu VIP, zarobione prowizje pozostają ważne z zastrzeżeniem postanowień sekcji A.5.4.8 i 5.52, a zastosowanie mają obowiązujące ustawowe okresy przedawnienia.

  4. Prowizje wygasają w przypadku całkowitego zakończenia członkostwa w BestSecret.

VOUCHERY SEKCJI 6

6.1 Warunki ogólne

  1. Istnieją dwa rodzaje bonów, z jednej strony (i) bony pieniężne, które obejmują w szczególności bony zakupione zgodnie z punktem 6.2, a także bony niekupione, które są wydawane np. w ramach loterii, rekomendacji (tzw. prowizji), innych kampanii lub przez obsługę klienta (tzw. "Bony Premiowe"), które mają konkretną wartość pieniężną, a także (ii) bony procentowe. Bony mogą być wykorzystywane do zakupu towarów w Serwisie/Aplikacji. Bon jest zaliczany na poczet kwoty faktury poprzez proporcjonalne odliczenie go od wszystkich zamówionych towarów lub - jeśli jest to odpowiednio określone w bonie i odpowiednich warunkach użytkowania - od niektórych towarów lub grup towarów. Bony mogą zostać zaliczone na poczet ewentualnych kosztów wysyłki tylko wtedy, gdy jest to wyraźnie określone w odpowiednich warunkach realizacji.

  2. Jeśli wartość zamówienia przekracza wartość vouchera, różnicę można uregulować za pomocą innej dopuszczalnej metody płatności.

  3. W ramach jednego zamówienia można zrealizować maksymalnie pięć (5) kuponów pieniężnych lub jeden (1) kupon procentowy.

  4. Każdy bon może zostać wykorzystany tylko raz. O ile nie istnieją inne warunki realizacji bonu, w przypadku bonu pieniężnego różnica między kwotą bonu a kwotą faktury może również zostać wykorzystana na późniejszy zakup. Punkt 6.2.2 stosuje się odpowiednio.

  5. Jeśli członek zwróci towary, za które zapłacono bonem, cena zakupu zwróconego towaru (proporcjonalnie) pomniejszona o wartość bonu zostanie zwrócona na konto pierwotnego środka płatniczego. W przypadku bonów pieniężnych użytkownik otrzyma bon zwrotny na proporcjonalną wartość zwróconych towarów. Bony procentowe nie są zwracane ani ponownie wydawane w przypadku zwrotów.

  6. Vouchery nie mogą być wypłacane w gotówce.

  7. BestSecret nie ponosi odpowiedzialności za utratę, kradzież, zniszczenie lub opóźnioną transmisję (np. z powodu trudności technicznych) voucherów, jeśli powyższe okoliczności nie wynikają ze sfery BestSecret.

  8. BestSecret zastrzega sobie prawo do odwołania się do alternatywnych metod płatności, odmowy dostawy i/lub zablokowania kont, jeśli ma uzasadnione powody, by podejrzewać nadużycie w związku z korzystaniem z kuponów.

  9. Jeśli chcesz zrealizować bony na swoim koncie lub wyświetlić istniejące saldo kredytowe, odwiedź stronę www.bestsecret.com i wybierz "Bony".

  10. W przypadku jakichkolwiek skarg lub pytań prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem help.bestsecret.com.

6.2 Specjalne warunki dotyczące zakupionych bonów

Poniższe dodatkowe warunki mają zastosowanie do kuponów, które członek nabył za opłatą.

  1. Vouchery nie mogą być nabywane przy użyciu metod płatności "zakup na konto" i "polecenie zapłaty".

  2. Zakupione bony można zrealizować do końca trzeciego roku od daty zakupu. Niezależnie od tego, bony zakupione w Austrii mogą być realizowane przez 30 lat od daty zakupu, bony zakupione we Francji przez pięć (5) lat od daty zakupu, a bony zakupione w Szwajcarii przez dziesięć (10) lat od daty zakupu.

  3. Jeśli voucher przekracza kwotę faktury, wszelkie pozostałe saldo kredytowe zostanie zachowane i dodane do konta członka. Wypłata pozostałej wartości w gotówce jest wykluczona.

6.3 Warunki specjalne dla bonów premiowych

Poniższe warunki mają zastosowanie do Bonów Premiowych, które nie zostały zakupione.

  1. BestSecret zastrzega sobie prawo do wykluczenia niektórych towarów z realizacji Bonów Premiowych.

  2. BestSecret zastrzega sobie prawo do zaakceptowania tylko jednego kuponu bonusowego na zamówienie.

  3. Kupony premiowe mogą być realizowane tylko przez ograniczony czas. Tracą one ważność w dniu wskazanym na kuponie premiowym. Okres ten nie może zostać przedłużony.

  4. Jeśli Bon Premiowy przekroczy kwotę faktury, pozostałe saldo kredytowe nie zostanie zwrócone.

  5. Kupony premiowe nie mogą być przekazywane innym osobom.

  6. Bony Premiowe mogą zależeć od minimalnej lub maksymalnej wartości zamówienia. Jeśli członek zwróci towary, a następnie ich wartość spadnie poniżej minimalnej wartości zamówienia, BestSecret zastrzega sobie prawo do anulowania bonu premiowego.

  7. BestSecret zastrzega sobie prawo do przyznania Bonów Premiowych z zastrzeżeniem dalszych warunków realizacji. BestSecret przedstawi te warunki w momencie przyznawania Bonów Premiowych.

SEKCJA 7 ZMIANY REGULAMINU

  1. Aktualne Warunki mają zastosowanie do każdego zakupu w BestSecret.

  2. BestSecret jest uprawniony do jednostronnej zmiany Regulaminu, jeśli istnieje ku temu ważny powód, w szczególności z powodu wdrożenia zmian w prawie, wymogów prawnych lub z ważnych powodów. W żadnym wypadku jednostronne zmiany nie mogą zmienić poprzedniej relacji między świadczeniem a wynagrodzeniem na niekorzyść członka. Zmiany głównych zobowiązań do wykonania umowy, jak również odpowiednich opłat członków, wymagają w każdym przypadku wyraźnej zgody członka.

  3. BestSecret poinformuje członków o istotnych, tj. nie tylko redakcyjnych, zmianach w Regulaminie z co najmniej sześciotygodniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Witryny/Aplikacji lub poczty elektronicznej. Jeśli nie zgadzasz się ze zmianami, możesz anulować swoje członkostwo bez uprzedzenia i bezpłatnie, zanim nowe Warunki wejdą w życie. Użytkownik zostanie o tym ponownie poinformowany w powiadomieniu. Jeśli użytkownik nie zgłosi sprzeciwu, Regulamin automatycznie stanie się podstawą jego członkostwa i wszystkich przyszłych zakupów.

  4. Alternatywnie BestSecret może również uzyskać wyraźną zgodę członka na zmiany w Regulaminie. Można to zrobić, na przykład, wymagając od członka, aby najpierw wyraził zgodę na Regulamin podczas logowania się na konto następnym razem lub przed dokonaniem następnego zakupu w sklepie internetowym.

SEKCJA 8 KLAUZULA SALWATORYJNA

Jeżeli jedno lub więcej postanowień OWH jest nieważne, nie ma to wpływu na pozostałe postanowienia.

SEKCJA 9 PRAWA

  1. Jeśli nie zgadzasz się z Regulaminem, a BestSecret nie odpowiada bezpośrednio na zgłoszone roszczenia, nie oznacza to, że BestSecret zrzeka się jakichkolwiek praw. BestSecret zastrzega sobie raczej prawo do dochodzenia swoich roszczeń w przyszłości.

  2. Postanowienia te mają zastosowanie pomiędzy BestSecret i jego członkami. Osoby trzecie nie mogą wywodzić z nich żadnych roszczeń.

  3. O ile prawo nie stanowi inaczej, niniejszym zgadzasz się, że BestSecret może przenieść swoje prawa i obowiązki wynikające z Regulaminu na osoby trzecie bez negatywnego wpływu na Twoje prawa i obowiązki.

  4. Członek może przenieść swoje prawa i obowiązki wynikające z Regulaminu wyłącznie za pisemną zgodą BestSecret.

  5. BestSecret zastrzega sobie prawo do korzystania z odpowiednich dostawców usług, takich jak dostawcy usług spedycyjnych, w celu wypełnienia zobowiązań wynikających z niniejszej umowy z klientem.

SEKCJA 10 PRAWO WŁAŚCIWE

W przypadku sporów prawnych zastosowanie ma prawo Republiki Federalnej Niemiec, z wyłączeniem przepisów ONZ dotyczących sprzedaży. W kontaktach z konsumentami końcowymi w Unii Europejskiej zastosowanie ma również prawo obowiązujące w miejscu zamieszkania konsumenta końcowego w zakresie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa konsumenckiego.

SEKCJA 11 KONTAKT, INFORMACJE ZWROTNE I SKARGI

  • Jeśli chcesz skontaktować się z BestSecret w sprawie Regulaminu lub dokumentów, o których w nim mowa, napisz na adres: Best Secret GmbH, Margaretha-Ley-Ring 27, 85609 Aschheim, Niemcy lub wysłać wiadomość skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem help.bestsecret.com.

  • BestSecret cieszy się z opinii użytkowników i jest zawsze zainteresowany ulepszaniem swoich usług i oferty. Przekazując swoją opinię, wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twoich sugestii przez BestSecret bez uiszczania opłaty.

  • Jeśli BestSecret będzie chciał się z Tobą skontaktować, zrobimy to pocztą elektroniczną lub pisemnie na podany przez Ciebie adres.

B. Postanowienia szczególne dotyczące sklepu internetowego BestSecret

Warunki niniejszej części B regulują relacje między BestSecret GmbH a użytkownikiem podczas korzystania ze sklepu internetowego.

SEKCJA 1 PARTNER UMOWY

  1. Sklep internetowy BestSecret udostępniany w Witrynie i Aplikacji jest obsługiwany przez Best Secret. BestSecret jest zarejestrowana w Niemczech w rejestrze handlowym Sądu Rejonowego w Monachium pod numerem HRB 56240. Siedziba firmy znajduje się pod adresem Margaretha-Ley-Ring 27, 85609 Aschheim, Niemcy. Nasz numer identyfikacyjny VAT to DE 129473557.

  2. Częścią sklepu internetowego jest rynek BestSecret ("rynek"), na którym wybrane strony trzecie (zwane dalej "partnerami") oferują towary ("towary partnerskie"). Jeśli członek kupuje towary partnerskie w sklepie internetowym, BestSecret jest również partnerem umownym członka lub stroną odpowiedniej umowy kupna oprócz odpowiedniego określonego partnera. Oznacza to, że w przypadku towarów partnerskich członek może dochodzić wszystkich swoich praw nie tylko wobec partnera, ale także wobec BestSecret. Partnerzy są wyłącznie przedsiębiorcami w rozumieniu § 14 BGB (niemieckiego kodeksu cywilnego).

  3. Jeśli członek kupuje towary w sklepie internetowym poza rynkiem (zwane dalej "towarami BestSecret"), tylko BestSecret jest partnerem umowy kupna.

  4. To, czy towary wybrane przez członka są towarami partnerskimi, czy towarami BestSecret, lub czy partner jest sprzedawcą towarów wraz z BestSecret, czy tylko BestSecret, jest wyświetlane członkowi w zakładce "Informacje o produkcie" dla odpowiednich towarów.

  5. Dla lepszej czytelności, Partner i BestSecret są ogólnie określani łącznie w niniejszej Części B jako "(Sprzedawca)". Niezależnie od tego, czy Członek nabywa Towary Partnerskie czy Towary BestSecret, klauzula w dalszej części z "Sprzedawcą" oznacza Partnera i/lub BestSecret w zależności od konstelacji. Ze względu na czytelność, Towary Partnerskie i Towary BestSecret są zawsze określane łącznie jako Towary w niniejszej Części B.

SEKCJA 2 ZAWARCIE UMOWY

  1. BestSecret udostępnił przewodnik na stronie help.bestsecret.com jako wprowadzenie do procesu składania zamówienia i unikania błędów w korzystaniu z Witryny / Aplikacji.

  2. Prezentacja Towarów w sklepie internetowym nie stanowi wiążącej oferty sprzedaży. Jest to jedynie zaproszenie dla członka do zakupu Towarów od BestSecret.

  3. Składając zamówienie poprzez kliknięcie przycisku "KUP TERAZ", Członek składa wiążącą ofertę zawarcia umowy kupna.

  4. Członek zazwyczaj otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia od BestSecret natychmiast po złożeniu zamówienia. Zakup staje się skuteczny, gdy Członek otrzyma potwierdzenie zakupuPotwierdzenie odbioru po złożeniu zamówienia dokumentuje jedynie, że zamówienie zostało otrzymane i nie stanowi przyjęcia oferty zakupu członka przez sprzedawcę. Jeśli towary nie są dostępne, BestSecret niezwłocznie poinformuje o tym członka pocztą elektroniczną i niezwłocznie zwróci wszelkie zaliczki na poczet pierwotnych środków płatności.

  5. Sprzedawca nie jest zobowiązany do przyjmowania ofert zakupu od Uczestnika i może odmówić ich przyjęcia w dowolnym momencie bez podania przyczyny. W takich przypadkach Użytkownik zostanie niezwłocznie poinformowany pocztą elektroniczną, że jego zamówienie nie zostało przyjęte. Członek otrzyma pełny zwrot wszelkich już dokonanych płatności.

  6. Towary są sprzedawane wyłącznie w normalnych ilościach domowych.

  7. Minimalna wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) wynosi 50 PLN (brutto) za jeden zakup.

  1. Ceny przedstawione przez BestSecret obejmują podatek VAT.

  2. Zasadniczo Członek będzie obciążany dodatkową zryczałtowaną opłatą za wysyłkę w wysokości PLN 9,90 za każde zamówienie.

  3. Ostateczna cena zawierająca koszty wysyłki jest podawana przy każdym zamówieniu.

SEKCJA 4 PŁATNOŚĆ

  1. Płatności za zakupy można dokonać kartą kredytową, BLIK, przez PayPal lub poprzez realizację vouchera. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia poszczególnych metod płatności i odesłania do innych metod płatności lub wprowadzenia kolejnych metod płatności.

  2. Sprzedawca akceptuje między innymi karty kredytowe firm VISA, MasterCard i American Express. Przetwarzanie odbywa się za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy usług płatniczych. Po wprowadzeniu danych karty kredytowej wyświetlana jest dodatkowa maska potwierdzenia banku ze wszystkimi danymi płatności. Użytkownik musi przejść odpowiednią procedurę uwierzytelniania swojego banku, a następnie może potwierdzić płatność kartą kredytową, wprowadzając kod zabezpieczający. Więcej informacji na temat procedury uwierzytelniania można uzyskać w swoim banku. Członek ponosi odpowiedzialność za wszelkie dodatkowe koszty powstałe z jego winy w związku z korzystaniem z wybranej przez niego metody płatności, na przykład w wyniku obciążenia zwrotnego. Jeśli Członek płaci kartą kredytową, Sprzedawca obciąży rachunek ceną zakupu po otrzymaniu zamówienia.

  3. Wybierając metodę płatności PayPal, użytkownik jest automatycznie przekierowywany na stronę PayPal pod koniec procesu składania zamówienia. Tam użytkownik może się zarejestrować i postępować zgodnie z instrukcjami płatności PayPal. Konto PayPal zostanie bezpośrednio obciążone odpowiednią kwotą zakupu.

  4. Płatność bonami podlega warunkom dotyczącym bonów określonym w sekcji A.6.

SEKCJA 5 DOSTAWA

  1. Dostawa odbywa się tylko na terenie Polski.

  2. W przypadku towarów BestSecret, BestSecret zazwyczaj wysyła towary za pośrednictwem DHL lub innego dostawcy usług kurierskich. Jeżeli Członek zamówi Towary partnerskie, opowiedni partner zazwyczaj przeprowadza wysyłke. W tym przypadku informacja taka zostanie podana Członkowi zarówno w szczegółach zamówienia, jak i w koszyku oraz podczas płatności.

  3. Do wysyłki należy podać adres, na który towary mogą zostać dostarczone w normalnych godzinach pracy. Proces zamówienia jest zakończony, gdy tylko towary zostaną dostarczone na podany adres.

  4. Jeśli Sprzedający nie może dotrzymać wiążącego terminu wysyłki bez własnej winy (np. z powodu siły wyższej), Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Członka i wyznaczy nowy termin wysyłki. Siła wyższa obejmuje w szczególności strajk, lokaut lub inne działania przemysłowe, niepokoje społeczne, inwazje, ataki terrorystyczne lub groźby, wojnę lub przygotowania do wojny, pożar, eksplozję, burzę, powódź, trzęsienie ziemi, osunięcia ziemi, epidemie lub inne klęski żywiołowe lub awarie prywatnych lub publicznych sieci telekomunikacyjnych, transportu kolejowego, frachtu morskiego, frachtu lotniczego, spedytorów lub innego transportu publicznego lub prywatnego oraz wszelkie inne przeszkody, których Sprzedawca nie mógł przewidzieć i za które nie ponosi odpowiedzialności. Jeśli ten termin wysyłki nie jest akceptowalny dla członka, jest on uprawniony do odstąpienia od umowy. Sprzedający niezwłocznie zwróci wszelkie dokonane płatności. Nie ma to wpływu na ustawowe prawa stron umowy. Odpowiedzialność Sprzedającego za opóźnioną dostawę jest ograniczona zgodnie z sekcją B.10.5.

SEKCJA 6 ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI

Towary pozostają własnością Sprzedającego do momentu całkowitej zapłaty ceny zakupu.

Prawo do odstąpienia od umowy

Użytkownik ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.

Okres odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym użytkownik lub wyznaczona przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniego towaru.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listownie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną lub poprzez zwrot towarów). Mogą Państwo zawsze poinformować nas (Best Secret GmbH, Margaretha-Ley-Ring 27, 85609 Aschheim, Niemcy, Tel: 00800 1214468, E-Mail: [email protected]). Można skorzystać z załączonego przykładowego formularza odstąpienia od umowy, choć nie jest to obowiązkowe.

Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać wiadomość dotyczącą wykonania prawa do odstąpienia od umowy lub towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Konsekwencje wycofania się

W przypadku odstąpienia od umowy przez użytkownika, jesteśmy zobowiązani do zwrotu wszystkich otrzymanych od niego płatności, w tym kosztów wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez użytkownika metody wysyłki innej niż nasza ekonomiczna standardowa opcja dostawy), bez zbędnej zwłoki i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania przez nas powiadomienia o odstąpieniu od niniejszej umowy. W celu dokonania zwrotu wykorzystamy te same środki płatności, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; w żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony opłatami z tytułu tego zwrotu.

Możemy odmówić zwrotu, dopóki nie otrzymamy towarów z powrotem lub nie przedstawisz dowodu, że odesłałeś towary z powrotem, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Użytkownik musi zwrócić lub przekazać towary bez zbędnej zwłoki, a najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeśli towary zostaną wysłane przed upływem czternastodniowego terminu.

Poniesiemy koszty zwrotu towarów.

Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty za obniżoną wartość towarów tylko wtedy, gdy taka utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarami, które nie było konieczne do sprawdzenia jakości, właściwości i funkcji towarów.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy

(Jeśli chcesz odstąpić od umowy, wypełnij ten formularz i odeślij go do nas).

Do

Best Secret GmbH, Margaretha-Ley-Ring 27, 85609 Aschheim, Niemcy

E-mail: [email protected]

- Ja/My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy, którą zawarłem/zawarliśmy (*) w celu zakupu następujących towarów (*)/otrzymania następującej usługi (*)
- Zamówione w dniu (*)/otrzymane w dniu (*)
- Nazwa konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku powiadomienia na papierze)
- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

SEKCJA 8 PRZETWARZANIE ZWROTÓW I REFUNDACJI

  1. Przed zwrotem towarów należy je bezpiecznie i starannie zapakować.

  2. Zwroty należy zawsze wysyłać do nadawcy towaru. Nadawcą może być partner w przypadku towarów partnerskich lub BestSecret w przypadku towarów BestSecret GmbH. Należy pamiętać, że towary z jednego zamówienia mogą pochodzić od różnych nadawców i dlatego, jeśli są zwracane, muszą być zwracane na różne adresy zwrotne.

  3. W przypadku zwrotów do BestSecret, prosimy o utworzenie zwrotu na koncie BestSecret. Następnie zostanie utworzona etykieta zwrotna. W przypadku towarów partnerskich, które są wysyłane bezpośrednio przez partnera, etykieta zwrotna zostanie już dołączona do paczki wraz z zamówionymi towarami. Prawidłowy adres zwrotny jest zawsze podany na etykiecie zwrotnej. Jeśli nie otrzymasz adresu zwrotnego, skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem help.bestsecret.com. W razie potrzeby wyślij towar(y) partnerski(e) na adres:
    Best Secret GmbH
    Parsdorfer Straße 13
    85586 Poing
    Niemcy

  4. Więcej informacji na temat zwrotów można znaleźć w naszych instrukcjach na stronie www.bestsecret.com/returnorders.htm.

  5. W przypadku zwrotu, zwrot zostanie dokonany przy użyciu metody płatności użytej do pierwotnej transakcji.

SEKCJA 9 GWARANCJA

  1. Obowiązują ustawowe prawa gwarancyjne. Odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedającego jest ograniczona zgodnie z sekcją B.10.

  2. W przypadku, gdy Sprzedawca udziela specjalnych gwarancji, nie mają one wpływu na ustawowe prawa gwarancyjne.

  3. Sprzedawca nie gwarantuje, że Witryna/Aplikacja będzie dostępna, bezpieczna i wolna od zakłóceń i wad przez cały czas.

SEKCJA 10 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Sprzedawca ponosi nieograniczoną odpowiedzialność za szkody wynikające z uszczerbku na życiu, ciele lub zdrowiu (szkody osobowe) spowodowane przez niego samego, jego przedstawicieli prawnych lub jego zastępców, a także za wszelkie szkody spowodowane umyślnie lub w wyniku rażącego niedbalstwa.

  2. Sprzedawca ponosi nieograniczoną odpowiedzialność w przypadku podstępnego zatajenia wad oraz w przypadku udzielenia gwarancji jakości.

  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za inne szkody tylko wtedy, gdy naruszy istotne zobowiązanie umowne lub istotne zobowiązanie przedumowne. Istotne zobowiązania umowne to takie, które chronią zobowiązania umowne klienta, które umowa musi mu przyznać zgodnie z jej treścią i celem; zobowiązania są również istotne, jeśli muszą zostać spełnione, aby umowa została należycie wykonana i jeśli klient ufał lub ma prawo ufać, że zostaną spełnione. Np. sprzedawca musi przekazać klientowi towar wolny od wad materialnych i prawnych oraz przenieść na klienta własność rzeczy. W takich przypadkach odpowiedzialność jest jednak ograniczona do typowych szkód umownych, które można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.

  4. Powyższe ograniczenie odpowiedzialności nie ma wpływu na ustawową odpowiedzialność na zasadzie ryzyka oraz przepisy ustawy o odpowiedzialności za produkt (Produkthaftungsgesetz).

  5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub naruszenia umowy, jeżeli opóźnienie lub naruszenie zostało spowodowane siłą wyższą i nie wynika z winy Sprzedającego. Zdarzenia poza sferą wpływu Sprzedającego obejmują w szczególności strajk, lokaut lub inne akcje protestacyjne, niepokoje społeczne, inwazje, ataki terrorystyczne lub groźby, wojnę lub przygotowania do wojny, pożar, eksplozję, burzę, powódź, trzęsienie ziemi, osunięcia ziemi, epidemie lub inne klęski żywiołowe lub awarie prywatnych lub publicznych sieci telekomunikacyjnych, transportu kolejowego, frachtu morskiego, frachtu lotniczego, spedytorów lub innego transportu publicznego lub prywatnego.

SEKCJA 11 RANKINGI

  1. Strona internetowa/Aplikacja: oferuje następujące opcje sortowania towarów:

    • Bestsellery
    • Nowość w
    • Cena w porządku rosnącym
    • Cena w porządku malejącym
  2. Domyślnie kategorie towarów są sortowane według bestsellerów, chyba że zostanie wybrana inna opcja kolejności sortowania. Podczas promocji towary są sortowane według nowości, chyba że wybrana zostanie inna opcja kolejności sortowania.

  3. Sortowanie według bestsellerów wykorzystuje następujące parametry jako reguły sortowania:

    1. a) Sortowanie wyprzedanych towarów na dole listy;
    2. b) Sortowanie potencjalnie niepasujących rozmiarów, w oparciu o poprzednie zakupy, w dalszej części listy;
    3. c) Sortowanie towarów o dostępności ≥ 75% w pierwszej kolejności; oraz
    4. d) Sortowanie (malejąco) według wyników sprzedaży w ciągu ostatnich siedmiu dni, z wyłączeniem zwrotów.
  4. Sortowanie od nowa wykorzystuje następujące parametry jako reguły sortowania:

    1. a) Sortowanie wyprzedanych towarów na dole listy;
    2. b) Sortowanie potencjalnie niepasujących rozmiarów, w oparciu o poprzednie zakupy, w dalszej części listy;
    3. c) Sortowanie według daty pojawienia się towarów w sklepie internetowym (najpierw nowsze towary);
    4. d) Sortowanie marek według wewnętrznego rankingu poszczególnych marek;
    5. e) Alfabetyczne/numeryczne sortowanie nazw projektantów/marek; oraz
    6. f) Sortowanie alfabetyczne/numeryczne według numerów pozycji.
  5. W przypadku zapytań wyszukiwania (wyszukiwanie tekstowe) przez członków, towary otrzymują wartość wyszukiwania w oparciu o stopień, w jakim pasują do zapytania wyszukiwania. Towary są domyślnie sortowane zgodnie z poziomem wartości wyszukiwania. Sortowanie według wyszukiwania wykorzystuje następujące parametry jako reguły sortowania:

    1. a) Wartość wyszukiwania towarów;
    2. b) Sortowanie wyprzedanych towarów na dole listy;
    3. c) Sortowanie potencjalnie niepasujących rozmiarów, w oparciu o poprzednie zakupy, w dalszej części listy;
    4. d) Sortowanie (malejąco) według wyników sprzedaży z ostatnich siedmiu dni bez uwzględniania zwrotów;
    5. e) Sortowanie marek według wewnętrznego rankingu poszczególnych marek; oraz
    6. f) Sortowanie alfabetyczne/numeryczne według numerów pozycji.
  6. W celu poprawy doświadczeń zakupowych i zadowolenia użytkowników, parametry sortowania mogą zostać zmienione na pewien okres czasu, a w szczególności mogą zostać wprowadzone nowe parametry sortowania, w tym przy użyciu tak zwanych testów A/B, w których grupa użytkowników wypróbowuje nowy układ sortowania lub nowe parametry sortowania. Członkowie nie mają prawa być częścią lub nie być częścią takiego testu A/B. BestSecret może bezpłatnie wykorzystywać informacje zwrotne przekazane przez członków w kontekście testów A/B; część A 12 stosuje się odpowiednio.

  7. BestSecret nie otrzymuje wynagrodzenia za rankingi.

SEKCJA 12 ZDJĘCIA PRODUKTÓW W WITRYNIE/APLIKACJI

  1. Zdjęcia produktów w Witrynie/Aplikacji służą wyłącznie do celów ilustracyjnych. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby dokładnie odwzorować kolory, nie możemy zagwarantować, że ekran będzie dokładnie odwzorowywał te kolory. Dostarczone towary mogą zatem nieznacznie różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

  2. Opakowanie towarów może różnić się od przedstawionego na zdjęciach w Witrynie/Aplikacji.

SEKCJA 13 Dozwolone użytkowanie; zakaz złomowania

  1. Witryna i aplikacja stanowią zamkniętą i chronioną przestrzeń dostępną wyłącznie dla członków. Z Witryny i Aplikacji można korzystać wyłącznie w następujących prywatnych, niekomercyjnych celach: (i) wyszukiwanie i przeglądanie Towarów, (ii) porównywanie Towarów, (iii) zapisywanie Towarów na Liście Życzeń, (iv) składanie zamówień, (v) przeglądanie/zmiana zamówień, (vi) wysyłanie linków do zaproszeń zgodnie z Regulaminem, (vii) korzystanie z Klubu VIP, w tym uzyskiwanie dostępu do innych stron internetowych za pośrednictwem linków zamieszczonych w Witrynie i Aplikacji oraz (viii) korzystanie z innych funkcji, które mogą być dostępne w Witrynie i Aplikacji.

  2. Używanie zautomatyzowanych systemów, aplikacji, programów, oprogramowania i/lub funkcji do gromadzenia, odczytywania, wyodrębniania i przechowywania danych ze sklepu internetowego, w szczególności informacji o cenach w sklepie internetowym (tzw. scraping) jest zabronione. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego punktu 13.2 stosuje się odpowiednio regulacje zawarte w części A punkt 5.5. W szczególności BestSecret zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń na podstawie prawa karnego i cywilnego, w szczególności roszczeń o wydanie nakazu sądowego i odszkodowanie.

SEKCJA 14 PRAWA AUTORSKIE

Członek może wykorzystywać wszelkie materiały chronione prawem autorskim używane i wyświetlane na Stronie/Aplikacji wyłącznie do celów prywatnych. Członek nie może wykorzystywać chronionych prawem autorskim materiałów stron trzecich, których Sprzedawca używa do reprezentowania swoich towarów do własnych celów, jeśli wykracza to poza użytek prywatny.

SEKCJA 15 ALTERNATYWNE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

Komisja Europejska udostępnia internetową platformę rozwiązywania sporów (ODR), dostępną pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr/. Nie mamy obowiązku ani nie chcemy uczestniczyć w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumencką radą arbitrażową. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o bezpośredni kontakt.